کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746975589 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317556 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نقد و بررسی اینترنت نسل سوم شبکه تلفن همراه در ایران

نسل سوم شبکه تلفن همراه یا ۳ جی (۳G) روشی برای انتقال اطلاعات در تلفن‌های همراه و سیستم‌های بدون سیم می‌باشد. نسل جدید شبکه موبایل با رویکرد مولتی مدیا می‌باشد. ۳ جی برخلاف جی‌اس‌ام که نسلی برای انتقال صدا و اطلاعات بود، این نسل جدید سرعت بالا برای انتقال چندرسانه‌ای را فراهم می‌سازد.

اینترنت

در نسل سوم همه چیز در قالب اطلاعات رقومی (دیجیتال) منتقل می‌شود. با سرعت نسبتاً بالایی که در تلفن‌های نسل سوم پیش بینی شده‌است، امکاناتی از قبیل تلفن‌های تصویری بی سیم، با کیفیت مناسب مقدور خواهد بود.

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ در ایران نسل سوم تلفن همراه به طور جامع، از اول شهریور امسال عملیاتی شد و در شهرهای اصلی کشور راه اندازی شد، پیش از این نیز اپراتور رایتل از بهمن ۱۳۸۹ با انحصار خود در بازار فعالیت خود را شروع کرده بود. اما ما به خدمات ارائه شده را از نظر، سرعت، کیفیت و هزینه بررسی کردیم، با ما همراه باشید.

سرعت

در بین تست های سرعت ما ایرانسل بیشترین سرعت را داشت، بد نیست بدانید که از بین سه اپراتور، در حال حاضر رایتل محدودیت سرعت ۱۲۸ کیلوبیتی خود را حفظ کرده و نهایتاً تا ۱مگابیت اینترنت ارائه می کنند و بدین ترتیب با محدودیت ۱۲۸کیلوبیتی عملاً تفاوتی با جی پی آر اس حس نخواهید کرد. همچنین قابل ذکر است که همراه اول نیز اعلام کرده که به زودی اینترنت نسل سوم را در با محدودیت ۱۲۸ کیلوبیتی و ۱مگابایتی ارائه خواهد کرد.

نتایج بررسی ما سرعت نسل سوم بین سه اپراتور همراه به شکل زیر است:

اینترنت

در این بررسی برای رایتل از طرح یک مگابایت استفاده شده در غیر این صورت سرعت رایتل در حدود ۰.۲مگابایت خواهد بود و بقیه اپراتورها اعلام کردند که فعلاً محدودیتی برای سرعت ندارند. جالب است بدانید که در اطراف ایران کشوری مثل ترکیه سرعت اینترنت تلفن همراه ودافون به صورت غیر پایلوت بین ۷تا۱۰ مگابیت است.

اما این سرعت چقدر پاسخگوی کاربران خواهد بود؟ همانطور که می دانید مشترکان نسل سوم تلفن همراه زیاد نیستند و بر اساس آمارمتما، مشترکان اینترنت تلفن همراه ۹۲۰۷۲۵۲ نفر هستند که اگر همه این افراد اینترنت ۱۲۸ کیلوبیتی ارائه دهیم نیاز به پهنای باندی ۱۱۲۳ گیگابیتی، معادل ۷۴۲۵ خط STM1 است که ظرفیت کشور واقعاً برای این شرایط کمتر از این مقادیر است. جالب است بدانید برای ارائه GPRS نیز با میانگین ۶۰ کیلوبیت، نیاز به ۳۴۸۰ خط STM1 می باشد.

هزینه

هزینه اینترنت در چند حالت سنجیده خواهد شد، پایه، دارای طرح تخفیف و بسته های مخصوص اینترنت. از آنجا که همه بسته ها و طرح های ارائه شده شبیه هم نیستند سعی کردیم تا در شرایط یکسانی مقایسه کنیم.

ابتدا از هزینه پایه اینترنت همراه شروع میکنیم که بدون هیچ تعرفه ای اینترنت همراه برای کاربران چقدر هزینه خواهد داشت؟

 اینترنت

،

اینترنت

،

اینترنت

،

اینترنت

با این بررسی نمی توان نتیجه گیری مشخصی از مقرون به صرفه بودن کدام اپراتور گرفت چرا که نسبت به استفاده و سرعت مورد نیاز کاربران هزینه ها تفاوت خواهد داشت.

در جهان

راه اندازی نسل سوم تلفن همراه بر روی آمار جهانی آن تاثیر گذاشته و در حال حاضر میانگین سرعت اینترنت موبایلی ایران به ۱.۵۶ مگابیت رسیده که نسبت به دو ماه گذشته ۳۱۰% رشد داشته و جایگاه فعلی آن ۱۰۹ از بین ۱۱۳ کشور است.

اینترنت

در مقایسه با ترکیه که میانگین سرعت موبایلی ۶.۸۱ مگابیت را ارائه می کند و در رتبه ۶۴ قرار دارد فاصله بسیاری داریم چرا که ترکیه ۱۹.۵ میلیون کاربر نسل سوم تلفن همراه دارد. (منبع) جالب است بدانید که دو اپراتور ترکسل و ودافون ترکیه در ۸ مرداد ۱۳۸۸ نسل سوم شبکه تلفن همراه را در تمامی کشور راه اندازی کردند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22975 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/07/12 تعداد مشاهده: 1413
سافت گذر
نظرات بینندگان

محمد علوی 1393/07/13 06:04
سلام
من در حال حاضر دارم با 1.2 مگا بایت ( نه بیت) با ایرانسل دانلود می‌کنم
مهران م ن 1393/07/13 05:07
فعلا فقط ایرانسل داره به مشترکینش 3G میده بدون فرق گذاشتن بین مشترکینش و محدودیت
که اونم فکرنکنم دولت و یه سری ... بزارن همینطوری بمونه.دیگه بقیه اپراتورها هنوز 3G رو به مشتریکینشان نمیدن
سرعت 128 که همون GPRS هست 1مگ هم یا باید دکترباشی یا طلبه تا گیرت بیاد اونم گرون
(امنیت ملی ما وصله به سرعت اینترنت)همراه اولم کلا یکی از گرون ترین اپراتورهاست که خدماتش رو به قیمت 4G میده
آخه بگو تو که اینترنت نسل دومت با زور وصل میشه داری حرف از محدودیت تو 3G میزنی!
کامنت یک همراه اولی
احسان صالحی 1393/07/13 01:26
یه چیزی که واقعیت داره یا کلا با محدودیت سرعت واگذار میشه ( بیت سرعت ای دی اس ال ) یا تعاملی با شرکت های pap انجام خواهد شد .lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol boluslay:none">prednisolon blodsocker prednisolon klysma prednisolon graviditetlay:none">fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung
پوریا 1393/07/12 10:18
کلاه برداری کامل اینترنت با سرعت 100 کیلو بایت که اونم همش قطع هست اینترنت 3g میشه هر جای دنیا این رو بگید بهتون میخندندlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus